FOLLOWERS GOJES

Wednesday, August 11, 2010

love The Way You Lie !!



Cuti da dua ari tapi buku xpegang agi..walaubegaimanapon..novel ANUGERAH CINTA tetap habis ku baca..auuwww..
nak cakap apa ek pasal buku nie...haha...best la jugak tapi borink sket kot sebab ending macam hmmm...nmpak dirancang..ceh.pandailah komen hat orang...diri sendirik xmaw plak wat novel..baru2 nie trial untuk paper bi..teacher cakap teacher nak something sweet and romantic..natang lagi kalu bukan love story..so aku pon berkerah keringat nak try adaptasikan my love story dalam paper exam..tapi kisah cinta aku(cess haram gila tulis camnieh) no sweet no romantic..it was full with pathethic,suffer,hate you name it..cewah..so aku penah tengok and baca cerita P/S: I LOVE YOU.

Nie cover depan buku tue..writer is Cecelia Ahern as you can see and the writer is so exquisite...*bukak kamus or guna google translate sangat najis perangai* haha...aku reka la crita nie bagi jadi version aku..aku rasa ni la karya terbaik aku sepanjang aku jawab esei bi kat skolah nie..actually lagi senang nak wat LOVE STORY kalu kita xbercinta sebab kita akan ada angan2 mcm mna our own love story flow..kita xteroengaruh dengan apa yang kita ada sekarang..erkk dapat tangkap x? cess..sudah la otak biru lampi pulak tue..haha

Kiranya kalu kita ada yang tersayang,muahaha...kita akan terpengaruh dengan suasana kita dengan dia..so,everything has to do with him/her..different when we have nobody..it is easier for us to create the story by our own without refers to relationship that we own...

cecelia ahern

I just think that dia patut jadi actress la sebab face dia ada comercial value..anyway,tambahan untuk crita lain plak..selama nie aku dok baca YEZZ..taw x YEZZ? ala yang tagline dia camnie *UNTUK YOU ALL YANG 13 - 17 TAHUN SAHAJA* haha..tahun terakhir aku untuk baca majalah nie is this year..dulu aku xminat pon nak baca buku nie sebab aku jeles dengan orang2 dalam tue,..bleh jumpak artis2,cantik2 bagai...
suma pakai baju mahal2,mekap2..huhu..aku mana ada suma tue..nak gak masuk dalam ruangan jumpak artis tue tapi aku malu sebab aku nak jumpak artis boy2..tapi xmo jumpak ramai2..haish gatai...aku da lah...xgitu..tapi kan kalu aku nak jumpak artis yang aku nak jumpak tue,haram aku xtaw apa sangat pasal dia..aku cuma taw lagu hit dia ja..so,kuburkan ja lah impian..haha

anyway dalam column YEZZ gak ada bahagian blog.gila berharap blog nie akan masuk..oh ramai orang cakap yang kami wat blog bukan nak bagi orang baca tapi bagi kepuasan hati sendirik..itu mereka..aku? aku nak orang baca blog aku..nak satu dunia taw aku ada blog..and aku akan sedih tiap kali every post aku no comment..haha..gila gigih and nak hidup pnoh glamer ja keja...

picture tiada motif...

me and me bestfren

2 comments:

Raihana Izzati said...

lap u la baby...
motif:0

nUt sEnGaL said...

atonn bcta2 spt aq,,
na bg blog mcok yezz
boo!!