FOLLOWERS GOJES

Friday, July 30, 2010

ITS NOT ABOUT YOU AND ME ANYMORE ! IT IS ABOUT US !

HuHu..mna ntah aku dapat ayat macam tajuk di ats.huuh...oh saya makin malas..walaupun trial just around the corner,ewah...tapi masih lagi malas2 dengan memperuntukkan 24 jam hanya untuk tidur..sangat letih la menjadi seorang yang bernama syahidaton akmal...haha..tue sebab nak tidoq ja keja..huhu...anyway event paling besaq dalam hidup aku telah pon selesai..alhamdullilah..even banyak halangan tapi aku n organisasi berjaya jugak..yeyearghh...

seriesly..knapa skema sangat post aku kali nieh..haha...actually bila dok sesaja bnyk gila aku nak menaip kat sini..tapi bila da ada bahan trus lupa..shit..tadi masa ngah view2 profile orang tetiba aku ternampak FB dia..oh..kenapa perlu ang muncul balik masa aku tengah belajar melupai sesuatu yang menyakitkan?kenapa?
aku memang tengah melupai ang tapi xbermakna skang aku berharap dekat ang..i just need time to forget you but in min of time i need u to dissappear..
My God zack help me..only u i need to make him dissappear in my mind..malam nie plis mai katil aku...kita maki2 dia..plis2...

anyway,kenapa lelaki susah sangt nak paham bila hati pompuan da terbukak untuk anda? do i need to have the move?shit2...ahhhhhhh...

No comments: