FOLLOWERS GOJES

Thursday, June 30, 2011

DAMN

Lama sangat xupdate.My bestfren keep asking me to keep updating.But then i just dont have time.Time goes by like money...hahaha..It has been a month or two i've been staying in UiTM puncak alam currently doing my foundation in Sciene..Ahh..menyesal gila i come here.You know what,bukan nak bragging or what but here there's lots students yang stret A but then they had no rezeki to fly.Budak SASER(boy jugak nak named kat cni),budak 11A,10A,9A...and yang paling lekeh kat cni is 7A..and aku la tue budak 7A.hahaha..Ya i know,da taw xpandai datang sini pehai..? Mna la aku taw yang budak ASASI untuk budak genius2 yang xdak rezeki.(tolong jgn masukkan aku dlm golongan genius sbb kalu aku genius aku xmerungut der)..

Dulu sebelum masuk ASASI ingat nak masuk matrik sebab matrik senang fly(tueh xmalu tue nak fly,result ang sket A ja weyh)..pastue bila taw student matrik kena pakai baju kurung gi kelas ahaha,trus xjadik..Bukan apa,da la time skolah dulu asyik pakai uniform ngn baju kurung ja..da muak kot.. :).so masuk uitm pakai bebas2.tapi ada limitation la..Entah girl mna entah buat gila aritue pi kelas pakai baju half..Takat perut ja.huhu..segan lah tunjuk pusat.Girl tue confident gila.*maybe slalu cuci kot her pusat*.Then kena kompoun..huhu,,cik adik,kita nie study kat government university,bukan swasta..lagi satu,mostly budak uitm Islam,kan ker aurat jugak kalu girl lain tgok pusat anda..?

Puncak alam nie bab facilities memang tip top lah..ya la.kan baru lagi..toilet ok.but then toilet kan dah berubah..mna men lagi bowl tinggung tue bagai,skang men bowl duduk.Tolonglah ek,kalu rasa nak tinggung bagai lepas tue tolong lap balik bekas tapak kasut tue.Why? first of koz lah xmaw bagi kantoi sapa yang punya keja kan nak plak lepas dia turn aku,mmg kena blacklist la then kalu terserempak memang aku cam la "Oh,girl nie yang tinggung tue".

Tapi pepahal pon alhamdulillah la housemate ngn roomate aku bek2 ja.xmacam sesetengah roomate and housemate yang kena gosip dekat telinga aku.. ;).O0h..dorm saya tingkat 8 dari 8 tingkat..haha..Oh.cni belajaq sngt laju.so sapa yg rasa lampi macam aku sila pikiaq banyak kali untuk amek asasi and jgn gunakan alasan kena pakai baju kurung sebab tue xmaw masuk matrik..nyesal xsudah weyh.skang kena la redha and follow the flow..kena ubah cara belajaq.Budak pandai tidoq awal perform dalam kelas.Budak bengong mcm aku nieh,study mcm burung hantu tapi siang elok ja xtidoq dalam kuliah.terbaekk la..aku xtaw genetic material mak or arwah ayah aku.aku rasa gen arwah ayah aku kot sebab dia cikgu dulu.Cikgu xkan nak tidoq dlm kelas kan?


Okay.itu sahaja.ZACK puas hati?

1 comment:

Raihana Izzati said...

Takde ke gambar aku gigi kecik sikit? keh3

rerajin la~~