FOLLOWERS GOJES

Friday, April 30, 2010

SaYa BudaK BaeKK!

(hati aku untuk siapa?)
Tension tol aku malam nie..rasa cam nak menghapdet pasal lawatan tapi aku rasa cam xdak mood ja sebab lawatan nie totally yang terbaekk la..haha..anyway apa yang aku nak cerita nie is about the kes yang dok jadi2 kat astries skang nie..melampau sangat la dak2 skang!! aish...tension nie..budak2 skang makin kurang ajar..cewah..kalau anda rasa saya lagi kurang ajar anda silap..nie bapak segala kurang ajar nie..haha..tapi sebelum tue,ingin diyakinkan disini bahawa entry kali ini akan memanaskan punggung senior2 jenan,jadi telah aku sediakan senjata penyejuk untuk ampa suma sekiranya panas berpanjangan..haha(pic gua=water)

Cerita dia macam nie..hari Isnin malam selasa tue xtaw kenapa tapi suma orang pakat letih2 la..aku pon xtaw apa penyebabnya yang kami letih sampai tercungap2(sudah,saya hiperbola)..so,memang aritue suma girls dalam astries tue senyap..senyap disini maksudnya pengsan atau tertidur dengan nyenyaknya n kalu tetiba ada BADAR yang jerit "Juara Al-Mulk"..xmungkin ada sapa2 pon yang bangun akibat keletihan yang teramat sangat..tapi aku tiap2 ari akan TERtidur kalu tetiba jaja jerit "Juara Al-Mulk,Aton Al-Mulk,bangun2"..haha..dan aku akan wat2 ngeliat2 sket..wat2 mamai padahal dalam hidup aku xpnah skali pon aku mamai dan mengeluarkan bunyi "ah..hmm..uh.."haha..aduss mukadimah nie beb..panjang nak mampos..panas ek? sat2..aku ada penawar..sila skroll ke bawah

(lihat muka saya pasti tenang jiwa anda)
haha..aku sambung cerita ek..okey2..pastue nak dijadikan cerita sok pepagi tue kawan aku nie yang muka cam kucing tue..hmm..dia cari "benda haram dia" tapi xjumpak la..so,dia pon malas da la nak cari sebab dia ingat dia misplace..elok ja azan SUbuh aku terjaga..nak mandi apa suma tue..memang rileks gila..muka xbesalah xtaw apa2 nie...mulia gila muka aku..aku teruskan langkah masuk mandi,kencing suma dalam shower..haha..xdaklah..aku buang kat toilet la..then aku cekau Colgate ang zack..haha..xpenah cakap pon kat ang..since i know that u will read my blog so aku mnx halal la ek..balik cuti nie aku bli..haha..siap2 mandi bagai ttba masuk dorm suma f5 dok kalut2 bukak loker memasing pastue soh check bnda apa yang hilang..

Weh orang ngah bekemban ngna towel ttba nak kalut2 bagai..macam nak jatuh ja towel aku masa dok check2 purse tue..seb bek duit aku suma ada..tapi yang xbestnya loker f1 f2 suma kena kecah..ewah..ada orang masuk dorm ker?aih..kes dedulu xbagi lesson lagi yerk..gatai sungguh..upa-upanya most of the victim suma senior..senior yang kiranya memang jahat+kurang ajaq punya senior la..mesti ampa plek kan knapa aku xkena..haha..kiranya f1 f2 xkena rembat pon even loker kena kecah padahal dak2 tue pon bawak nset gak..tapi sebagai orang yang berwibawa seharusnya kami mengadili perkara ni ngan adil..

Maka dengan itu tepat 615 tru kmi buat perjumpaan..bayangkan la..da la pepagi..macam xtaw ja perangai pengetua yang suka wat announcement pepagi sebab ada students yang lambat masuk kelas..entah camna entah..kiranya selepas siasatan menyeluruh kami dapat aim sayu batch tue..sebab batch tue mmg terkenal sebagai batch pencuri pon...paling la..depa curik "benda haram" tue pastue letak dalam sport shoe F5 and kat katil F5..kiranya nak bagi alibi tue suma kena dekat batch aku..tapi Kuasa Tuhan kan..Last2 alibi yang depa nak wat kami tetiba ja suma menjurus ke arah mereka..panas ek?

(nie la kawan aku yang hilang "benda haram tue" muka dia macam kucing)
Aku nak cerita lebih lanjut pon aku xtaw sangat sebab aku takut terfitnah yang mna yang xpatut..tapi yang atas2 nie aku yakin btol punya..anyway ada beberapa reasons yang aku rasa depa layak dituduh mencuri bebarang F5
1. batch depa banyak kes mencuri barang kawan and barang senior
2. tetiba ja ada budak batch depa sendiri mengeluarkan kata2 yang mencurigakan dengan mengatakan barang2 yang dicuri tue xdak dalam dorm tapi ada kat sekitar astries cuma kena cari ja..
3. depa rasa depa da besaq...

haha..thats all kemarahan saya..akhir kata sekian wassalam..sebelum tue untuk pencuci mata


okeyh enough..(hati saya semakin cair)

No comments: