FOLLOWERS GOJES

Thursday, April 29, 2010

AkU yANG sIbuK nAK mAtI

(gambar tiada kena mengena dengan cerita kot)
Hai..hai..salam..lama gila aku xupdate blog nie..nak wat camna..aku gila-gila xtaw la nak taip apa kat blog aku nie..aku bukan macam pengetua aku..Beliau dak sastera..sah2 da sangat mudah baginya untuk berkata-kata..aku kata lucah bersama-sama teman sedorm pandai lah..haha..better we talk lucah than we do lucah..haha..istilah lucah di sini bukan seperti yang anda suma pikirkan ya..lucah=buang masa,ngumpat2,keji2,gosip2,bising2 nak pakwe and meratapi nasib sebab apa sampai skang masih XLaku-Laku?..haha...

anyway minggu lepas was my extra busy time..haha..gila vavi aku letih..setiap kali balik prep ataupin dalam prep mesti aku lena dengan nyenyaknya..kiranya kalu ada bom meletop pon(ceh ayat biasa nie..tukar!) kiranya kalu orang kejut semayang subuh pon blom tentu bleh bangun..aku xtaw knapa la aku cepat sangat letih..takkan kecik-kecik lagi nak kena bantai kacip fatimah ngan tongkat ali kot..blom masanya...haha..yang bleh jadi pasal bz tu sebab kami ada pertandingan pkbm peringkat negeri la..

Tapi kan tahun nie macam tak brapa best sangat sebab buat kat jitra ja..yang lagi sakit hati buat kat sebelah sekolah ja..huahuahua..setiap kali kami pi situ,sayu2 ja dengaq sora budak2 men kat padang..sedih weyh...anyway..tahun nie gila agak meletihkan kot..walaupun dekat xsampai sekangkang zack,kami still kena pindah ke kem tok jalai..haha..kem nie las yer aku penah tinggal da..sebab kami ada pertandingan menembak so kami diharuskan tidor di sana selama semalaman..dah tawu kan semua benda nie TENTERA so hidup pon kena la cara tentera..

Sumpah cakap memang gila xselesa uh tempat tue..aku xkesah sangat kalu tempat xbersih tapi yang penting TOILET harus la Bleh tahan..nie kalu nak lalu depan pon xlalu bleh effect sepanjang hidup maa..nasib bek gak tahun nie kami dapat blok yang satu lagi..kira ok la dari boy yang kami taw bilik depa ada bangkai kucing..haha..gila busuk..anyway..tahun nie suma tentera baru yang ajaq kami..sarjan shamsol yang comel lote tue da xamek kami..ganti ngan sarjan kecik..sarjan kecik nie kami panggil belakang2 ja perkataan kecik tue sebab nam mati dia tue even kecik tapi ketua dalam pasukan menembak batilion 5 rs taw..haha..jangan men2.tahun nie agak meriah gak r sebab orang kuat 5 RS pon turun padang berkampung ngan kami..Nama dia Mejar NEzer...aku suka cara dia pekena orang..

Mejar Nezer : "weh,ko orang mane?"
Firman : "Saya orang Taiping tuan"
Mejar Nezer : "Aku nyampah tol ngan orang Taiping,ko down 20"

Maw xmaw dak tue kena wat gak..haha..padahal dia xdak masalah pon ngan dak Taiping..hampeh tol..
(kalu zoom dekat2 akan nampak jerawat yang kuaq hasil dari burning)
huhu...sesungguhnya pic2 diatas ialah hint2 untuk entry seterusnya,,,sekian..

:) (hati aku telah cair kepada seseorang)

No comments: