FOLLOWERS GOJES

Wednesday, March 17, 2010

MY bReath Is Your BrEatTh

Adus..apa la aku nak tulis nie ek..ok fine tadi aku ngan famili aku pi TESCO..Fine aku tidoq dalam keta masa on the way pi tempat nie so memang aku xingt jalan..tapi aku taw la kna masuk jalan suka menanti..dalam banyak-banyak kedai yang ada kat dalam tesco tue ada satu tempat ja yang aku suka lalu2..haha..nak tgkap2 pic.kat kawasan yang jual ikan2 nie..memang ramai tengok aku plek xpasal2 amek pic kat kawasan tue..tapi ADA AKU PEDULIK?
ikan pari untuk orang2 yang xtaw..haha..mahal nieh..aku tengok ja..xbeli pon..xberduwet weh..

nie nama dia terubuk..16.90 per kg..haha..maw bankrap aku kalau laki-nak-jadi aku gila melantak nak makan menatang nie..da la banyak tulang..

nie nama dia siakap..satu kilo sma dengan rm 24 so sesapa rasa pandai masak ikan nie sila siap duit dekat2 30 hinggit yang mna anda boleh gantikan dengan membeli baju jenama CHEETAH..

ceh..tahap kebangangan korang memang tahap tertinggi kalu xtaw gak nie ikan apa..ala yang orang asyik masak wat sweet sour tue...dulu aku xska tol orang pnggil nie ikan sweet sour..aku suka panggil ikan bawal masak 3 rasa..haha..nyampah gila perangai..perkataan pendek ada tapi nak gak pakai yang kompleks2...

nie la ikan yang terkenal ngan salah seorang nabi kita..ikan sebelah nama dia..uniknya ciptaan allah..

seterusnya mak ikan yang sanggup menebalkan muka menangkap pics2 nie untuk tatapan suma walaupun saya taw kebanyakkan follower saya nie belia2,remaja2 bawah umur yang mna xdibenarkan buat seks lagi dan sekiranya buat seks maka si lelaki akan didakwa atas tuduhan merogol erkkk nie pahal plak nie..repetation k..walaupun sahya tahu bahwa follower saya nie sumanya rakan-rakan facebooking saya dan juga kenalan2 di sekolah yang memang buta masak dan kaki bukan masak..maka hmm..cmna nak end nieh?


jeng2..mak ikan anda..

                                                
okeyh fine..cantik ya? tawu..

p/s : till then slamat maju jaya dalam kerjaya ikan(cakap cam orang lembut) saya..vai2..

2 comments:

nUt sEnGaL said...

mmg kmi sume nh mkcek2 pon..nway..u look big in those outfit..cyes..cm mak owg..

sunsilk palmolive said...

haha..mak ikan..not mak org,..