FOLLOWERS GOJES

Wednesday, March 17, 2010

BEnCi beNCik !!!

okeYh..tadi aku wa layan crita 30 DAYS OF NIGHT beb..tgok crita ganas bahasa pon mesti ganazz beb..ehek..tapi wa rasa wa kena tukaq lagu blog gua..punya la wa rockzz mai2 lagu blog gua lagu Anang plak..lagu kena2 tggl plak..pehal weh? ya bahekk perangai..wa ganti plak ngan lagu CINTA INI MILIK KITA..
baheklah..duduknya wa kat depan laptop nie adalah untuk mengulas dengan lebih lanjut pasal cerita nie

muahaha..okeyh..wa taw wa lambat sket nak komen..lambat sket natangnya lambat gila weh gua nak komen2..Fine truskan ngan gua punya ulasan...(seb bek gua bukan pro bab2 nie kalu x..adoyai)..
okeyh..first skalik cerita nie memang best lakan..ngan banyak pembunuhan yang kejam2..wah i like it..pastue ngan vampire yang keja dok lompat kat atas bumbung umah orang yang amat merimaskan aku dan mengingatkan aku ngan satu malam tue when ada benda dok berlari-lari kat atas bumbung umah..skalik baru aku taw bunyik2 tue da besa bagi mak aku..haha(tikus weh)

cerita nie yang aku bencik sngat is why the HERO has to die???..why? why? bukankah dia terlalu hensem untuk mati..?Eben tue hensem sangat dan aku rasa dia xlayak la untuk mati..punya la aku doa dari awal cerita sambil hbs jgn bagi dia mati tatap juga dia mati...da la mati dalam hitam legam macam xditerima bumik ja..haihhh,..sedih weh..slalu camtue taw,orang hnsem2 suma mati..haihhhhhhhhhh...
introducing : josh hartnett played as Eben..

Heroin? ohohoh..no no no..i wont write about her first im jeles of koz second im jeles and so on... 
muahaha..satu agik weh cerita yang jadi kegilaan gua weh...


gambar lucah? muaha..mulut puaka..nie dia tengah tunjuk la yang dia nie xdak PUSAT...haha..tapi sapa nak tengok pusat dia weh..suma nak muka dia..HENSEM weh..suka btol aku ngan perangai bodoh2 dia yang xtaw apa2 tapi hebat nak mampos..awat la xdak manusia macam nie dalam dunia nie..kalau ada memang aku tackle lama da weh..
we just meant to be together!!!

1 comment:

Unknown said...

der...takel jer.takel low.jgn high takel nnt kene card